Szybkie przystawki

Szybkie przystawki

Witajcie 😀 Ostatnio coraz częściej wstawiam przepisy co 2 tydzień i prawdopodobnie tak zostanie. Doszły mi kolejne obowiązki. Na szczęście jeszcze siedzę na 80% więc mam czas aby ogarnąć wszystko. Chodź muszę przyznać się, że ostatnio miałam mniej energii na wszystko, już kiedyś wspominałam o takich dniach i trzeba je po prostu przyjąć, odpocząć, nabrać sił i do przodu! 
Kochani, niedługo wychodzi długo wyczekiwany przeze mnie Planner 2021 😁 To mi daje kopa do działania! Wszystko już mam ustalone i w tym tygodniu wszystko idzie do druku. Mam nadzieję że i Wy nie możecie się doczekać 😍
Szczerze mówiąc gdybym nie miała zaplanowanego czasu to chyba bym oszalała 🙈 Dlatego i Was zachęcam do tego, abyście to robili. Ustalanie celów jest ważne aby spełnić marzenia ! 
Trzymam za Was kciuki i planujcie 💗

Zapraszam Was równiej na moją nową grupę na Facebooku abyście bardziej zachęcili się do planowania :) 

A dziś przedstawiam Wam kolejne przystawki na imprezę domową. Są bardzo łatwe i bardzo szybkie do zrobienia! A w dodatku smaczniusie :) Zapraszam do kuchni bo pamiętajcie nie ma to jak samemu coś się zrobi :)




Składniki:

Na przystawkę z figami
-suszone figi ( mogą być też świeże )
-ricotta 150g
-orzeszki piniowe ( małe opakowanie )
-łyżka miodu
-laska wanilii
-3 łyżki soku z cytryny

Na przystawkę z awokado
-duże awokado
-ricotta 100g
-garść natki pietruszki
-szczypta soli i pieprzu
-pomidorki koktajlowe 

- do 2 przystawek bagietka ciabata z oliwkami

Sposób przygotowania:
- Na przystawkę z figami przygotowujemy polewę. Połącz miód z laską wanilii i cytryną. Wymieszaj i odstaw.
Bagietkę pokrój i rozłóż na blaszce. Do nagrzanego piekarnika 200 stopni, podpiecz pokrojone kawałki bagietek i piecz przez 5 min .
Część orzeszków piniowych praż na patelni, gdy wystygną połącz je z ricottą. Gdy chlebki będą gotowe część z nich posmaruj ricottą, dodaj przekrojone w pół figi i polej polewą z miodem.

-Na przystawkę z awokado - do blendera wrzuć ricottę, obrane i rozdrobnione awokado, szczyptę soli i pieprzu oraz rozdrobnioną natkę pietruszki. Wszystko zblenduj. Przełóż do miski i dodaj część uprażonych orzeszków piniowych.
Tak przygotowaną pastą wysmaruj pozostałą część bagietki. Na nie połóż umyte, osuszone, przekrojone w pół pomidorki. Gotowe!

SMACZNEGO!

Follow Me














































Komentarze